söndag 27 april 2014

Trädgårdsglamor


Lyxigare vattenslang får man leta efter! Företaget Garden Glory gör verkligen tjusiga slangar, munstycken och hållare. I synnerhet den här i form av ett horn tilltalar ju mig som jägare väldigt mycket. Slangarna säljs i flera olika färger, som till exempel svart, vitt och rosa. Guldfärgen är ny för i år, visst ser det läckert ut?! Som hämtat ur Desperate Housewives tycker jag, och jag skulle gärna äga någon av dessa.
 
Jag gjorde en snabb koll på nätet och såg att även Clas Ohlson säljer trädgårdsslangar i bland annat rosa, till en tredjedel av priset. Det får bli dagens budgettips.

Min egna trädgårdsslang är knallgul, jag undrar varför Garden Glory inte har valt den färgen ännu. Det kommer kanske nästa år.

/Linda
 
Screen Shot 2014-04-10 at 16.56.47

Foto: Garden Glory







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar