torsdag 22 maj 2014

En blommig kasse till Lillan

Hej!

Någon av er som bakat rödbetsbrödet eller inspirerats av Lindas sådd? Jag har inte fått sått något ännu men det skulle ju vara spännande att så lite nu när man blivit med trädgård. Lite morötter kanske jag kan lyckas med:)

Har ni upptäckt att Panduro har ett väldigt fint tygsortiment som heter Tilda? Det finns jättemånga olika mönster och det är väldigt svårt att välja vilka som ska få följa med hem. De finns i stuvbitar (50*50cm) och sist fick jag med mig två blommiga tyger hem som har fått bli en liten kasse till lillan. För att få den lite stadigare så fodrade jag den med ett vitt tyg som jag hade sedan tidigare. Kassen kan lillan ha till stranden tänkte jag. Här ute har det varit så varmt idag att jag funderade på om jag kunde doppa mig i havet. Det glittrade så väldigt inbjudande ut, men jag tror jag väntar ett tag till :)

/Frida








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar