tisdag 14 januari 2014

Boktips!

Hemma hos oss har vi så mycket böcker och just nu planerar vi en bokhyllevägg. Jag tycker inte så mycket om fondväggar med supermönstriga, superfärgglada eller hysteriska tapeter, men vad jag däremot gillar är att göra en fondvägg med bara massa böcker!

Nu ska inte det här inlägget handla om fondväggar utan istället om våra bibliotek runt om i landet. Vilken skatt vi har i dessa! När hyllorna börjar bli fulla hemma är det ju utmärkt att låna på biblioteket. Det finns ju allt. Och har inte just ditt bibliotek det du söker så kan de göra fjärrlån från ett annat bibliotek. Förutom böcker så finns ju diverse tidningar att låna. Jag brukar låna Hus & Hem, Lantliv, Hemslöjd m.m. Det blir ju mest inredning;)

Vid mitt senaste besök fick dessa två böcker komma hem till mig. Underbaraclaras Vintagepimp och hemmafix, samt Mia Öhrns Macarons, Cupcakes och Cakepops.

Vad brukar ni låna och läsa för böcker? Har ni något boktips till mig och Linda?

/Frida






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar