fredag 10 januari 2014

Ett fint paket på posten


Har ni sett ett sådant fint paket jag fick på posten! Nästan för fint för att öppna. Men jag visste ju vad som fanns inuti så jag var snabb med att lirka ut innehållet.

 
Där fanns min nya plånbok som jag har beställt från nätbutiken Bokompaniet. Jag hade inte sett detta företag innan jag hittade dem som återförsäljare för P.A.P, men jag blev väldigt förtjust i både utformningen av hemsidan och deras produkter. Dessutom håller de till i Grästorp, bara ett stenkast från mig. De har samlat många trevliga märken inom inredning och design, och även en del vintageprylar. Just nu har de rea, så klicka dig in och kika! 

 
P.A.P designar bland annat väskor och laptopfodral, allt är producerat i Sverige. Hade jag haft en iPad skulle jag gärna ha köpt ett filtfodral till den, de är så fina tycker jag. Superfina handväskor har de också, men jag får nöja mig med plånboken. Det blir inga problem, jag är redan väldigt nöjd och kommer säkert använda den många år framöver.  

Ha en skön helg!

/Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar