torsdag 30 januari 2014

Barnrumsinspo

Med ett nyinköpt hus så kan jag ju erkänna att jag tänker rätt mycket på inredning nu:) Det finns ju så många bra inredningsbutiker runt om i landet och även på webben. Idag tänkte jag tips er om några webbutiker som har fina saker för barnrum. Eftersom vi bor långt från stan så är det ju mycket smidigt att handla på nätet!

Först ut blir Mokkasin. Här gillar jag främst deras söta posters och filtar från Rio Rio. Vem skulle inte vilja krypa ner under en sån??

Nästa sköna butik på min lista är Miniroom. Är inte den här ugglelampan rätt häftig? Jag gillar också deras textilier från Fine little day, bl.a. den här kudden.

Min sista butik att tipsa om blir Littlephant. Här finns många färgglada saker till barnrum, bl.a. dessa wall sticker som ser ut som ballonger. Wall sticker är ju ett väldigt smidigt sätt att snabbt förändra ett rum på!

Hoppas ni hittar något ni gillar!

/Frida



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar