torsdag 2 januari 2014

God fortsättning på det nya året!

Hoppas att ni har haft en festlig nyårshelg! Idag är det kanske några av er läsare som börjar jobba igen efter en lång ledighet, och därför tänkte jag lämna ett väldigt vardagligt tips den här gången. I december var jag på en julmarknad och där finns ju ofta mycket fina handgjorda saker. Det var många väverier som sålde fina löpare, men det var bara på ett ställe som jag hittade det jag sökte. Disktrasor! Jag har tidigare haft en i 100% lin (finns att köpa hos Norrgavel bland annat) men dessa är hälften bomull. Jag testade nu till jul och jag är väldigt nöjd. Man kan köra dem i tvättmaskinen så det är bra att ha två att byta med. Och så var det ju så härliga färger också, då blir man extra glad.

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar